۱۳۸۸ مرداد ۵, دوشنبه

سریال فرار از زندان با دوبله فارسی

اگر شما هم از فیلم و سریال های صدا و سیما دلسرد شده اید و حسرت دیدن یک سریال خوب و مهیج در کنار اعضای خانواده بردلتان مانده است خوشحال باشید که بالاخره یکی از شرکت های پخش خانگی دست به کاری زده کارستان. سزیال محبوب و پر طرفدار فرار از زندان که در حدود هشتاد قسمت طول می کشد و داستانی نفس گیر و پر التهاب دارد توسط شرکت جوانه پویا به زبان شیرین فارسی دوبله شده است و از طریق ویدئو کلوپ ها و نمایندگی های رسمی در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.
مزایای این امر خیر خواهانه بدین قرار می باشد:
1- لازم نیست برای هر عدد DVD این سریال مبلغ گزافی به متکثرین محترم بپردازید. سیصد تومان می دهید و سه قسمت از این سریال را که در یک پک حاوی دو عدد CD است به مدت یک شب کرایه می کنید.

2- به جای این که در تمام مدت تماشای فیلم به تمرین تند خوانی و مطالعه سریع زیر نویس مشغول باشید می توانید با خیال راحت سریال را تماشا کنید و از قند پارسی و صدای گرم و آشنای دوبلور های ایرانی لذت ببرید.

3- از آنجا که دوستان زحمت کشیده اند و غبار مسائل مغایر با شئونات را از چهره این سریال زدوده اند می شود آن را به همراه خانواده تماشا کرد. البته نگران از دست رفتن داستان نباشید چون این سریال موارد منکراتی چندانی ندارد.

هنوز که زود است چون فقط شش قسمت از سریال را دیده ام ولی به زودی یادداشتی در باره آن خواهم نوشت.

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Delicious :: Digg :: Stumbleupon :: Furl :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر